martes, 5 de febrero de 2008

L'endemà 2008

Rebo a la meva safata d'entrada un correu amb el dossier de premsa de l'endemà 2008. M'agrada, per que l'expressió dossier de premsa es prou pedant i em fa sentir important que algú, per més que hagués estat un programa d'spam, m'hagi cregut prou honorable per a rebre un "dossier de premsa". Quina sonoritat, per l'amor de Déu. A més de saber que obviament no l'ha enviat un programa automatitzat, si no probablement un alumne de Segon de Realització de l'Emav. Casi puc sentir el cariño amb que prem la tecla "enviar". Quin calor humà, quina comunicació!
I la cosa que comunica en sí es, en definitiva, que aquest cap de setmana es celebra l'endemà.
I aquest any s'han incorporat uns quants canvis.

Pero bé, primer anem a lo básic.


- L'endemá es una marató de curtmetratges i videocreacions.

- Et donen 72 hores per a fer un curt, a partir de dues premises que es puliquen el divendres 8.
Les premises, que en anteriors edicions havien estat una frase i un objecte que teníen que tenir rellevància en el curt, ara són un final i una manera com NO es pot arribar al final.

(Al principi en senir aixó em vaig escandalitzar i vaig esforçar-me en negar la realitat, el que va crear en mí un fort instint repressiu que em va dur a una espiral de dolor i autodestrucció per no reconeixer les meves pors, que s'em presentaven a través de fortes metáfores de tall freudià, en que veya a mares d'altres persones envoltades de membres fàl·lics.

Pero ara ho he acceptat. Estava acostumat a lo de la frase i l'objetce, però se li ha de donar una oportunitat a aquest nou enfocament del concurs.)

I bé, tu agafes la teva càmera fas un curt de no més de 7 minuts i lentregues a lemav abans de les 12 del dilluns, i el dia 19 de febrer fan una mostra i pots veure el teu curt projectat en ella, i partirte a la teva propia cara mentre t'amagues, intentant que la gent no noti que el curt penjat l'has fet tu, sobretot en el tros en que apareixen més insults.
I després fan la entrega de premis que consten de 300, 200 i 100 euros.

I després ho penjes al youtube i t'assegures de que ningún no trobi el link a tan magnànima freakada (no es el meu cas, jo sóc més d'ensenyar-ho del meu disc dur només a uns escollits previa corroboració d'una important fortalesa mental).

Pero aixó es lo de menys.

El que importa es passarles putes.



Web referencial amb informació sintética(no entenc com he tardat tant a veure que les cintes de video eren botons d'enllaç... XD):
L'ENDEMÀ
Organitzat per:
EMAV


(He buscat material de promoció audiovisual i no he trobat res, sera que aquest any no hi ha? TT_TT).

2 comentarios:

Red Pèrill dijo...

Tio, o sigui... (deixant de banda lo dels falos...) L'endemà se celebra auqest finde? Llavors, DEMÀ DURA EL DOBLE O COM VA? ^^

Per cert, segueixo enhamurat de la quilla secundaria de No te saltes el eje, i a més totalment...

Anónimo dijo...

io us faix punta als llapissos i cafes i tes i tal blablablablabla
mola
jurjurjur
:)))))