lunes, 3 de diciembre de 2007

MU MAL MU MAL

A la meva escala hi ha un tio de perfil relativament viejuno que un dia vaig veure com tirava la publicitat de la seva bustia al terra despres de comprovar que no li interesava. Li vaig dir "tio, ets un guarro!" y ell va pillar lascensor i quan les portes ja eren tancades em va dir no se qué de fill de puta. Jo crec que no es referia a mí, si no que parlava de futbol en veu alta i tal, la gent al ascensors fa coses d'aquestes. Bueno, la cuestió es que ni tan sols crec que aquest bon home, beneït sigui, sigui lautor del crim que avui tractem, així que deixarem lautor del crim en desconegut. Pel cas, podría ser purament providencial. Es intranscendent.

La questió es que un bon dia va apareixer una bossa d'escombraries, de basura, davant la porta de casa meva.
No del meu pis, si no del que seria l'edifici.
La cosa es que va el tio de BCNeta, o treballador de l'ajuntament similar i veu la puta basura que algu ha tirat i pensa, mal , mal, mal, uiuiuiiu, nonononono.
NOOOOOOO.
I diu: Hi haurem de fer alguna cosa.
I decidit, amb una empenta quasi heróica, pren la iniciativa.
Per que ell faría cualsevol cosa per aquesta ciutat.
Per que es un home d'acció.
Un filantrop consumat.
Una persona amb consciencia, entrenat, educat, ensenyat per a dur a terme el que es beneficiós per a la comunitat.
Un mercenari del bé, en definitiva.

I llavors es treu una pegatina en que fica "ACCIÓ INCORRECTA" i l'enganxa a la basura.

De moment ja porta 10 dies podrint-se davant de casa meva.

Pero almenys l'escombraria sap que està mal fet i no es tornara a quedar estacionada allà quan deixi d'hivernar i vegi que li han enganxat la enganxina.

I al seu amo, quan, previsiblement, vagi a recollir-la, li caurá una pegatina amb tot el pes de la llei.

4 comentarios:

Gamba dijo...

realmnt barcelona sense BCNeta no seria barcelona e ?
pq BCNeta sta x tot arreu !!!!!!!

:)))

Adolf Rodriguez dijo...

fill de puta, jroai mamai

Red Pèrill dijo...

Jajajajajaaaaaaaaaa!

(definitivament ara ja si, podem cridar: Tururut Samfaina reload!)

Anónimo dijo...

Pues yo lo he intentado, lo de las notas informativas en mi piso, para la guarra de mi compañera, y de momento no funciona, jo yo que creía que me serviría.
En fin de guarros el mundo esta lleno :^P